مقایسه کردن telegram کانال تلگرام فوتبال

مقایسه کردن: telegram کانال تلگرام فوتبال لیونل مسی یامهدی عج Football Lionel mesi

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی مکرون، مرکل و کیم جونگ اون وارد می شوند… ، هفته ی آینده ساز برجام در واشنگتن

    اکنون فشارها بر روی مدیر جمهور ترامپ در حال زیاد کردن هست؛ مکرون – مرکل – ترزا می ماه ها با یکدیگر همکاری کرده اند تا ترامپ را راضی کنند که در این توافق باقی بم

    مکرون، مرکل و کیم جونگ اون وارد می شوند... ، هفته ی آینده ساز برجام در واشنگتن

    هفته ی آینده ساز برجام در واشنگتن / مکرون، مرکل و کیم جونگ اون وارد می شوند…

    عبارات مهم : ایران

    اکنون فشارها بر روی مدیر جمهور ترامپ در حال زیاد کردن هست؛ مکرون – مرکل – ترزا می ماه ها با یکدیگر همکاری کرده اند تا ترامپ را راضی کنند که در این توافق باقی بماند. روز دوشنبه و سه شنبه نخستین دیدار رسمی ماکرون از آمریکا است و سپس در روز جمعه کاخ سفید میزبان مرکل است.در همین حال، ترزا می به طور مرتب با ترامپ گفتگوی تلفنی داشته هست.

    مارگارت تالو – جنیفر اپستین در بلومبرگ نوشتند: با ورود امانوئل ماکرون مدیر جمهور فرانسه به آمریکا، هفته تعیین کننده ای رهبران اروپایی جهت متقاعد کردن ترامپ به ماندن در برجام شروع شده است است.

    به گزارش گزینش ؛ این رسانه آمریکایی در ادامه آورده است: اکنون فشارها بر روی مدیر جمهور ترامپ در حال زیاد کردن هست؛ مکرون – مرکل – ترزا می ماه ها با یکدیگر همکاری کرده اند تا ترامپ را راضی کنند که در این توافق باقی بماند. روز دوشنبه و سه شنبه نخستین دیدار رسمی ماکرون از آمریکا است و سپس در روز جمعه کاخ سفید میزبان مرکل است.در همین حال، ترزا می به طور مرتب با ترامپ گفتگوی تلفنی داشته است.

    مکرون، مرکل و کیم جونگ اون وارد می شوند… ، هفته ی آینده ساز برجام در واشنگتن

    پلن B

    در روزهای پیش رو، نمایندگان سه کشور اروپایی امیدوار هستند تا توافق کتبی در مورد بازرسی ها، موشک ها و سیاست های منطقه ای کشور عزیزمان ایران نهایی کنند تا از این طریق توافق هسته ای را بدون مذاکره مجدد حفظ کنند. هر چند که رهبران اروپایی به طور همزمان بر روی پلن B که حفظ توافق با خروج آمریکا است هم کار می کنند. ولی خروج آمریکا از توافق، احتمال ترک توافق از سوی کشور عزیزمان ایران را زیاد کردن خواهد داد.

    اکنون فشارها بر روی مدیر جمهور ترامپ در حال زیاد کردن هست؛ مکرون – مرکل – ترزا می ماه ها با یکدیگر همکاری کرده اند تا ترامپ را راضی کنند که در این توافق باقی بم

    سارا هاکبی سندرز سخنگوی کاخ سفید در روز دوشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز اظهار داشت: « هنوز مشخص نیست چه تصمیمی گرفته خواهد شد ولی اگر پرزیدنت ترامپ تصمیمی راجع به توافق کشور عزیزمان ایران بگیرد، حتما اعلام می کند.»

    مکرون همچین در اظهاراتی با اشاره به ترامپ بیان کرد زمانی که اروپایی ها و آمریکا در مبارزه با سلاح های کشتار جمعی همکاری کنند تاثیر قدرتمند تری دارند. بنابراین این استدلال می تواند با ستایش فرانسه و بریتانیا به وسیله ترامپ در حمله یکسان به اهداف تسلیحات شیمیایی سوریه در اوایل این ماه هم همراه شود . اروپایی ها همچنین استدلال خواهند کرد که آخر دادن به توافق هسته ای به وسیله آمریکا می تواند موفقیت آن ها در سوریه را تضعیف کند و حضور نظامی آمریکا را در این کشور طولانی تر کند. ( در حالی که دونالد ترامپ خواهان خروج از سوریه است.)

    رئیس جمهوری فرانسه راجع به «سناریوی خروج از برجام» یا «گزینه دوم» فرانسه جهت برجام گفت: «من گزینه دومی جهت مهار برنامه اتمی کشور عزیزمان ایران ندارم. این موضوعی است که ما راجع به آن تبادل نظر خواهیم کرد. می خواهم این را راجع به توافق اتمی بگویم که بیایید این چارچوب را نگاه داریم لیکن بهتر از شرایطی است که در کره شمالی پیش آمد.»

    مکرون، مرکل و کیم جونگ اون وارد می شوند… ، هفته ی آینده ساز برجام در واشنگتن

    نشست کره شمالی

    وندی شرمن معاون سابق دولت اوباما که رهبری تیم مذاکرات آمریکا در مورد توافق هسته ای را بر عهده داشت در اظهاراتی بیان داشت: « حملات سوریه، نشست پیش رو با کره شمالی و تغییرات اخیر تیم امنیت ملی ترامپ سه موردی است که می تواند به امتیازاتی به نفع اروپا تبدیل شود.» وی افزود: « ترامپ می تواند تمام عوامل فوق را کنار هم بگذارد و به آن ها نگاه کنند بعد ببیند آیا راهی بهتر پیش روی آن ها وجود دارد یا خیر. این امر می تواند فرصتی جهت تاخیر تصمیم نهایی اش در مورد توافق هسته ای باشد.» وی افزود: « اگر مرکل و ماکرون بعضی امتیازات تجاری روی میز بگذارند مدیر جمهوری ممکن است احساس کند که او توپ را به سمت جلو هل داده و وقت و فضایی را جهت توافق کشور عزیزمان ایران ایجاد کند.»

    دو مقام دولتی ترامپ بر این تاکید کردند که مدیر جمهور هنوز تصمیمی در مورد توافق هسته ای اتخاذ نکرده است و آن ها منتظر دیدار با مکرون و مرکل در هفته ی آینده و همچنین گفتگوهای مداوم با ترزا می و مقامات عربستان سعودی و اسرائیل هستند تا به طور گسترده بر مسئله کشور عزیزمان ایران تمرکز کنند. بنابراین هفته های باقی مانده تا 12 می بسیار مهم و تعیین کننده هست. مقامات بیان داشتند که اگرچه ترامپ به اتحاد با رهبران اروپایی ارزش قائل است ولی آن ها انتظار ندارند که تفکرات آن ها بر پویایی های شخصی یا نگرانی های ملموس وی در مورد سوریه، کره شمالی یا تجارت اثر بگذارد. آن ها همچنین انتقادات علنی اخیر مدیر جمهور را نشانه ی این دانستند که مدیر جمهور ترامپ زیاد متقاعد شده است است تا از این توافق خارج شود.

    اکنون فشارها بر روی مدیر جمهور ترامپ در حال زیاد کردن هست؛ مکرون – مرکل – ترزا می ماه ها با یکدیگر همکاری کرده اند تا ترامپ را راضی کنند که در این توافق باقی بم

    یکی از مقامات همراه با مدیر جمهور فرانسه گفت: نشانه مکرون از این سفر ارائه تضمین هایی در مورد کشور عزیزمان ایران به ترامپ هست. کشورهای اروپایی احتمالا در آخرهای ماه بر روی یک توافق مکمل همکاری می کنند که این امر به کشورهای غربی اجازه می دهد تا کشور عزیزمان ایران را زیاد تحت کنترل بگیرند. مرکل در روز پنج شنبه در یک کنفرانس خبری یکسان با ماکرون در برلین با اشاره به برنامه موشکی بالستیک کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: « توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران مسئله بسیار مهمی است ولی شما نمی توانید همه چیز را در این توافق بگنجانید.»

    بنابراین عالی ترین شرط اروپا جهت حفظ توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران در مورد وقت بندی آن هست. ترامپ قبل از نشست غیرمنتظره با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ( در آخرهای ماه می یا اوایل ژوئن) یک ضرب الاجلی جهت مذاکره مجدد در مورد توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران مطرح کرده بود.

    مکرون، مرکل و کیم جونگ اون وارد می شوند… ، هفته ی آینده ساز برجام در واشنگتن

    مارک فیتز پاتریک دیپلمات سابق آمریکا در کره جنوبی می گویند این اتفاق ممکن است به مدیر جمهور ترامپ فشار آورد تا کارها مربوط به توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران را به تاخیر بیندازد. جهت دولت آمریکا ، کره شمالی مسلح به سلاح هسته ای خطر بزرگتر و اولویت بالاتری نسبت به کشور عزیزمان ایران دارد لیکن سلاح های هسته ای و موشک های بالستیک کره شمالی ترساندن مستقیمی جهت ایالات متحده آمریکا هست. وی افزود: خروج آمریکا از توافق هسته ای ، موضع ترامپ را در نشست کره شمالی تضعیف می کند. آمریکا به طور معمول همواره از سوی کره شمالی به ناتوانی در پای بندی به توافق هسته ای گذشته متهم می کند. در این صورت خروج آمریکا از توافق هسته ای قبل از ورود به مذاکرات با کیم ، ترامپ را در معرض پرسشها قرار می دهد.

    واژه های کلیدی: ایران | توافق | آمریکا | آمریکایی | کره شمالی | رئیس جمهور | رئیس جمهور | دونالد ترامپ


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار