مقایسه کردن telegram کانال تلگرام فوتبال

مقایسه کردن: telegram کانال تلگرام فوتبال لیونل مسی یامهدی عج Football Lionel mesi

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بیانیه پرکنایه‌ی کلوب پرسپولیس بعد از از بین بردن از لیگ قهرمانان

    به گزارش ایلنا، کلوب پرسپولیس در بیانیه ای از تلاش های سرخپوشان اعم از اعضای کادر فنی، بازیکنان و از حمایت های همه جانبه هواداران پرشور و شعور پرسپولیس تقدیر و

    بیانیه پرکنایه‌ی کلوب پرسپولیس بعد از از بین بردن از لیگ قهرمانان

    بیانیه پرکنایه ی کلوب پرسپولیس بعد از از بین بردن از لیگ قهرمانان

    عبارات مهم : ایران

    باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای از زحمات عوامل این تیم تقدیر کرد.

    به گزارش ایلنا، کلوب پرسپولیس در بیانیه ای از تلاش های سرخپوشان اعم از اعضای کادر فنی، بازیکنان و از حمایت های همه جانبه هواداران پرشور و شعور پرسپولیس تقدیر و قدردانی کرد.

    بیانیه پرکنایه‌ی کلوب پرسپولیس بعد از از بین بردن از لیگ قهرمانان

    در این بیانیه آمده هست؛ پرسپولیس ، سه شنبه با انرژی زائدالوصفی که از شما هواداران دریافت کرده بود و با وجود تمام بدخواهی هایی که در حقش روا داشته و و ضربه مهم را وارد کرد تا نماینده فوتبال ایران، برابر نماینده سعودی ها به موفقیت نرسد، مصمم بود نتیجه ای در خور توجه را رقم زده و مسیر خود را به سمت فینال لیگ قهرمانان آسیا هموار کند. این اراده با گلی سریع هنگام به رخ کشیده شد تا معلوم شود، نتیجه بازی رفت هیچ تناسخی با واقعیت این تیم ندارد. پرسپولیس جهت این مهم از سنگرهای مختلفی که مقابلش آرایش داده بودند گذشت که گذر از هر یک، بخشی از توان را می گرفت ولی همواره نگاه به هواداران ودلسوزان فوتبال کافی بود تا با قدرت مضاعف ، مسیر را ادامه دهیم.

    سه شنبه شب در همان شروع بازی، مشخص شد پرسپولیس به راستی شایسته حضور در فینال مسابقه ها است ولی غلط های فاحش داوری و ناعدالتی که روی داد، امان سرخپوشان را برید و اجازه نداد به حق خود برسند. اشتباهاتی که ادامه دار بودند و مجال را از پرسپولیس گرفتند . تردیدی نیست اگر چنین نبود الهلال بدون تحمل شکست ، زمین مسابقه را ترک نمی کرد ، همانطور که اگر حاشیه ها وهجمه های پیش از بازی رفت نبود ، آن نتیجه رقم نمی خورد.

    اشتباهات داوری این بازی در شرایطی رقم خورد که پیش از این اعتراض رسمی کلوب نسبت به غلط های فاحش و مکرر داوری به ضرر پرسپولیس در این دوره مسابقه ها جهت کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال و در این راستا تلاش شده است بود. در این مسیر دست تنها بودیم و انتظارمی رفت با توجه به در میان بودن منافع ملی کشورمان، همراهی بخش های ذیربط در مجموعه فوتبال را هم داشته باشیم که متاسفانه چنین نشد . امیدواریم این تجربه باعث شود جهت ادوار آینده کارها موثری جهت جلوگیری از اجحاف در حق نمایندگان فوتبال کشور عزیزمان ایران صورت بگیرد.

    به گزارش ایلنا، کلوب پرسپولیس در بیانیه ای از تلاش های سرخپوشان اعم از اعضای کادر فنی، بازیکنان و از حمایت های همه جانبه هواداران پرشور و شعور پرسپولیس تقدیر و

    بازیکنان، بی تردید تمام توان خود، بلکه بیش از آن، را در میدان گذاشتند و مشخص بود الهلال نمی تواند برابر پرسپولیس عرض اندام کند و فقط به لطف غلط های داور از شکستی سنگین گریختند که البته غیر از عربستان، حتما در کشور عزیزمان ایران عزیز هم موجی از خوش حالی را نزد بعضی ایجاد کرده است !!

    باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس در این مدت مصائب و دشواری های بسیاری را تاب آوردند که به خاص بعد از قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس اوج گرفت. گویی قهرمانی در لیگ به سان گذر از خط قرمز باشد و حضور در فینال آسیا خط قرمزی پررنگ تر که نباید از آن می گذشتیم. بعضی از این دشواری ها البته ریشه های قدیمی وعمیق در فوتبال کشور عزیزمان ایران دارند. روی هر حقی دست گذاشته شد، جریان قدرتمندی از پرسشها به سوی این کلوب روانه شد تا حیات خلوت های مردها بر هم نریزد.

    هواداران پیش از بازی رفت با الهلال دیدند چه اتفاقاتی روی داد. چگونه اتفاق ای که روی داده بود را با جوسازی ها، دروغ پردازی ها و ارائه اطلاعات کذب و نادرست به منتهی الیه بحران و فشار روانی رساندند و روحیه این بازیکنان را به سود حریف سعودی بر هم ریختند. در آن حکم یکسری خیانت ها و توطئه ها آن هم از جانب افرادی بود که جهت پرسپولیس اشک تمساح می ریزند و دایه مهربان تر از مادر می شوند تاثیر گذار بود و گویی صدور آن بسان اسم رمز عملیاتی همه جانبه علیه پرسپولیس و به سود الهلال بود . بعد از آن نیز موجی از خود نمایی ها و سو استفاده ها بدون توجه به شرایط تیم به راه افتاد. بعضی خود را ارزان در اختیار الهلال گذاردند. در بعضی موارد حتی بعضی رسانه ها را جهت تشویش اذهان عمومی و جنبش وتهییج هواداران علیه کلوب فریب دادند. از جمله اینکه القاء کردند مسایل حقوقی در کلوب مورد توجه قرار ندارد در حالی که یک گروه از وکلا با تخصص های گوناگون امور حقوقی را پیگیری می کند وکارها در کلوب به شکل تیمی وجمعی دنبال می شود . بعضی هم عنوان می کردند اسنادی در اختیار دارند ، ولی هیچ سندی در کار نبوده است یا ادعا نامه دیگران را به نام سند رسمی کلوب معرفی کردند. بیشترین ضربه را هم از جایی خوردیم که بیشترین سود را از فوتبال به خاص پرسپولیس می برد و شاید این نتیجه آن بود که از حق فوتبال ، پرسپولیس و هواداران سخن بگوییم.

    بیانیه پرکنایه‌ی کلوب پرسپولیس بعد از از بین بردن از لیگ قهرمانان

    در این میان بعضی که در همه امور ورشته های ورزشی متخصص هستند و تریبون هم دارند، بدون اطلاع مورد نیاز شروع به قضاوت وانتقال مطالب نادرست به مردم کردند. از سویی افرادی دیگر که بر حسب وظیفه ذاتی وجایگاه حقوقی خود به خاص در تشکیلات فوتبال باید کمک حال نماینده فوتبال کشور عزیزمان ایران می شدند ، نه تنها چنین نکردند بلکه هیزم در آتش ریختند و پرسپولیس را به میان آن انداختند که در جای خود و وقت نزدیک راجع به این تناقض ها و تضاد ها خواهیم گفت.

    با عذرخواهی از هواداران باید بگوییم؛ این در توان کلوب نبود که به تنهایی برابر تمام این جریان ها که از ماه ها قبل برنامه ریزی و شروع شده است است و ناگفته های بسیار و تکان دهنده ای راجع به آن ها وجود دارد، به شکلی بایستد که آثار مخرب آن به بخش های متفاوت از جمله تیم نرسد. در این ارتباط امیدواریم نهاد های مسوول و به خاص وزارت ورزش و جوانان همانگونه که پیش از این درخواست کرده ایم؛ با ورود به این مسایل، ضمن روشن ساختن زوایای گوناگون این اتفاقات، از تکرار آن ها در آینده ودسیسه چینی ها جلوگیری کنند.

    به گزارش ایلنا، کلوب پرسپولیس در بیانیه ای از تلاش های سرخپوشان اعم از اعضای کادر فنی، بازیکنان و از حمایت های همه جانبه هواداران پرشور و شعور پرسپولیس تقدیر و

    باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس وظیفه خود می داند ابتدا بابت تمام حمایت های شما هواداران پرشور و شعور پرسپولیس که در تمام زمینه ها یاور پرسپولیس و باعث قوت قلب بودید، به خاص از آنهایی که با صرف هزینه و وقت زحمت سفر و حضور در ورزشگاه ها به خاص خارج از کشور را به جان خریدند ، با همکاری خود در فعالیت های اقتصادی کلوب به کمک آمدید یا آن عده ای که بدون چشمداشت و هیاهو کمک های خاصی را تقدیم کلوب و تیم محبوب خود کردند وهمچنین از رسانه های کارآمدی که دلسوزانه برخورد کردند، قدردانی و تقدیر کند و شکر خدا را به خاطر وجود و حضور شما به جا می آوریم.

    همچنین با وجود تمام مطالبی که به قدر قطره ای از دریا بیان شد، از حضور شما عزیزان به جهت عدم راهیابی تیم فوتبال پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا، عذرخواهی می کنیم هر چند تمام توان خود را جهت غلبه بر مسائلی که گفته شد به کار گرفتیم. این عذرخواهی قطعا از اندوه و تاثر شما نخواهد کاست ولی به ما یادآوری می کند ، دست از مبارزه و تلاش جهت جبران نکشیم.

    بیانیه پرکنایه‌ی کلوب پرسپولیس بعد از از بین بردن از لیگ قهرمانان

    باشگاه پرسپولیس، ضمن درک حالات و احساسات جریحه دار شده است و ناراحتی عمیقی که در خانواده پرسپولیس به خاطر نرسیدن به حق حضور در فینال لیگ قهرمانان وجود دارد، از هواداران عزیز، پیشکسوتان گرامی که قلبشان جهت این تیم می تپد و رسانه های محترم تقاضا دارد در شرایط کنونی، با توجه به بازی های حساس پیش رو، سرخپوشان را جهت ادامه راه آماده و مهیا کنند. روز های آینده بسیار حساس هستند. یاس و ناامیدی عوامل مخربی هستند که عده ای محدود دوست دارند در دل این تیم وهوادارانش رخنه کند . این شما هستید که می توانید مانع از این امر شوید. این بازیکنان بعد از تمام تلاش هایی که کردند و زخم هایی که برداشتند، حتی فرصتی جهت ابراز ناراحتی و التیام دردهایشان ندارند و باید مهیای آوردگاه های مهم پیش رو بویژه جام حذفی و دربی شوند تا با قدرت و توانمندی، خوش حالی های آینده را هدیه کنند.

    بی تردید بعد از نزدیک به یک دهه سخت و سخت که بر پرسپولیس و هواداران گذشت. قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر که می توانست دومین قهرمانی پیاپی باشد و راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا با تمام تلاش هایی که جهت عدم تحقق آن صورت گرفت، موفقیتی بزرگ بود که نباید از آن چشم پوشید و این در سایه حمایت و صبوری شما رقم خورد.

    واژه های کلیدی: ایران | بیانیه | فوتبال | قهرمانان | هواداران | هواداران | پرسپولیس | باشگاه پرسپولیس | لیگ قهرمانان آسیا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار